Δράσεις του Δ1 για τον Ενεργό Πολίτη και την Προστασία του Περιβάλλοντος

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ1, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης», ανέλαβαν δράση με στόχο την ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας σε θέματα ανακύκλωσης...

Διαβάστε περισσότερα >>