Την Πέμπτη 30 Απριλίου οι μαθητές της Γ’ Δημοτικού επισκέφτηκαν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στα πλαίσια των δράσεων του Ενεργού Πολίτη. Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε...
Διαβάστε περισσότερα >>
Την Πέμπτη 30 Απριλίου οι μαθητές της Γ’ Δημοτικού επισκέφτηκαν το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στα πλαίσια των δράσεων του Ενεργού Πολίτη. Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε...
Διαβάστε περισσότερα >>